Sunday, July 18, 2010

eh dah hari ahad pulak????

Posted by mrs yaya at Sunday, July 18, 2010

(picture adalah mahal...)

aku macam tak percaya je dah hari ahad...??
macam kejap je cuti tiba2 dah ahad????
macam tak payah cuti pun takpe?KEJI..huhu!
eee...beci betolla...rse nak sepak pun de...muhahah!!!

jap...kesimpulannya esok isnin dan aku macam tak dapat terime tu...huhu!

0 comments on "eh dah hari ahad pulak????"

Post a Comment

Sunday, July 18, 2010

eh dah hari ahad pulak????


(picture adalah mahal...)

aku macam tak percaya je dah hari ahad...??
macam kejap je cuti tiba2 dah ahad????
macam tak payah cuti pun takpe?KEJI..huhu!
eee...beci betolla...rse nak sepak pun de...muhahah!!!

jap...kesimpulannya esok isnin dan aku macam tak dapat terime tu...huhu!

0 comments: