Tuesday, July 20, 2010

tak suka takpe....

Posted by mrs yaya at Tuesday, July 20, 2010
tibe2 feeling angel kan...hakhakhak!!
kalau orang dah tak suka aku nak buat cane kan....
tak kan nak paksa2...

(KO KENE SUKA AKU KALAU TAK KO TAK SELAMAT)

boleh?????




ini tak ada motif dengan gambar...huhu!

ala kita pun bukan suke semua orang kan kan kan??????
abes tu kalau orang tak suka kita..kita tak yah la DOWN sangat...
ala NABI MUHAMMAD dulu pun bukan semua orang suka dia kan...
wah kau keluar semua Nabi Muhammad kan....kekeke!!
tapi Nabi dia rilex je.......tetap teruskan perjuangan...
maka nya....kita ni kalau orang tak suka...MEMANG PATUT LA...hahahaha!
kita pun bukan baik kan...so terima je kalau orang tak suka...

0 comments on "tak suka takpe...."

Post a Comment

Tuesday, July 20, 2010

tak suka takpe....

tibe2 feeling angel kan...hakhakhak!!
kalau orang dah tak suka aku nak buat cane kan....
tak kan nak paksa2...

(KO KENE SUKA AKU KALAU TAK KO TAK SELAMAT)

boleh?????




ini tak ada motif dengan gambar...huhu!

ala kita pun bukan suke semua orang kan kan kan??????
abes tu kalau orang tak suka kita..kita tak yah la DOWN sangat...
ala NABI MUHAMMAD dulu pun bukan semua orang suka dia kan...
wah kau keluar semua Nabi Muhammad kan....kekeke!!
tapi Nabi dia rilex je.......tetap teruskan perjuangan...
maka nya....kita ni kalau orang tak suka...MEMANG PATUT LA...hahahaha!
kita pun bukan baik kan...so terima je kalau orang tak suka...

0 comments: