Thursday, July 15, 2010

katekan ini fantor umur!!

Posted by mrs yaya at Thursday, July 15, 2010


aku rasa kan....
aku macam dah berubah la.. *pleaseeeee laaaa..hahaha!*
sangat SESUATU ok...
tak biasa betul...rasa macam dah matanggg pulak....*iyekkkkk*
bagi la aku belagak matang sikit....padahalll.....

sekarang ni kan...AKU DAH TAK MALU NAK SENYUM ORANG...OMG...
kalu dengan makcik2 ker...dengan cleaner ker..dengan bos ker...
kadang2 kalu aku rase bosan...suke ati aku je nak senyum2...
aku rase macam terpakse la aku bperangai jijik macam nih...

pastukan....aku DAH JARANG PAKAI BAJU LENGAN PENDEK...
pakai tu pakai lagi tapi jarang la...sebab???
ha lu pikir la sendiri..kekek! dulu bukan maen lagikan..auwwww!
benci mengingati..hahah! sekarang kalu pakai lengan pendek
sangat pun dah sediakan cardigen..
agak tak selesa..ohtakremaja...APAKAH???

lagi satukan...aku nih dulu2 suke pakai kasut tumit tinggi...
bila sekarang ni...da tak berape nak beli sgt kasut tumit tinggi...
pakai yang leper jer...selesa pun selesa...
takyah nak buat2 ayu depan mamat2 encem...wahahah!!
kalu pakai rase cam COMEY. JER...bole blaaa..hahah!

paling tak tahan BILE DAH TAK RETI NAK MEKAP...
yelah kalu muke cun tak payah mekap kan..tahu tuu..
tak mekap pun cantek...(perasan gila..kekek!)
gile sememangnye oh aku tak paham kenape diaorang boleh suke aku..hahah!
mungkin dorang suke aku sebab kuku aku cantek..
(jadikan reason tu nak sedapkan ati sendiri jer..hekhekhek
!)

0 comments on "katekan ini fantor umur!!"

Post a Comment

Thursday, July 15, 2010

katekan ini fantor umur!!



aku rasa kan....
aku macam dah berubah la.. *pleaseeeee laaaa..hahaha!*
sangat SESUATU ok...
tak biasa betul...rasa macam dah matanggg pulak....*iyekkkkk*
bagi la aku belagak matang sikit....padahalll.....

sekarang ni kan...AKU DAH TAK MALU NAK SENYUM ORANG...OMG...
kalu dengan makcik2 ker...dengan cleaner ker..dengan bos ker...
kadang2 kalu aku rase bosan...suke ati aku je nak senyum2...
aku rase macam terpakse la aku bperangai jijik macam nih...

pastukan....aku DAH JARANG PAKAI BAJU LENGAN PENDEK...
pakai tu pakai lagi tapi jarang la...sebab???
ha lu pikir la sendiri..kekek! dulu bukan maen lagikan..auwwww!
benci mengingati..hahah! sekarang kalu pakai lengan pendek
sangat pun dah sediakan cardigen..
agak tak selesa..ohtakremaja...APAKAH???

lagi satukan...aku nih dulu2 suke pakai kasut tumit tinggi...
bila sekarang ni...da tak berape nak beli sgt kasut tumit tinggi...
pakai yang leper jer...selesa pun selesa...
takyah nak buat2 ayu depan mamat2 encem...wahahah!!
kalu pakai rase cam COMEY. JER...bole blaaa..hahah!

paling tak tahan BILE DAH TAK RETI NAK MEKAP...
yelah kalu muke cun tak payah mekap kan..tahu tuu..
tak mekap pun cantek...(perasan gila..kekek!)
gile sememangnye oh aku tak paham kenape diaorang boleh suke aku..hahah!
mungkin dorang suke aku sebab kuku aku cantek..
(jadikan reason tu nak sedapkan ati sendiri jer..hekhekhek
!)

0 comments: