Thursday, July 22, 2010

hari yang suwey...

Posted by mrs yaya at Thursday, July 22, 2010



haihhhh.....

semalam aku rasa macam sangat suweyyy jeee.. *pelik betul kene mandi bunga ni..huhu!*
mula2 nak pegi keje je tali pinggng hilang....
haduiiii....kalau sluar tak tlondeh tak apa la jugak,
ni slur tlondeh kalu tak pakai...
terpakse pinjam mimi punye tali pinggng....
dah la tak jumpe tali pingng... *jenis suke letak merata-rata..*
kne sound plk tu ngn orang ^&%$ !!!! *hah!!tu lagi suwey...*
dalam perjalanan tu dah pening2 dah...
pegi tak ada mood..

aduhhhh....mengeluh panjang je aku...
aku dah agak dah arini mesti ada benda nak jadi....
semua benda tak kene..orang kata kalau dari pagi dah suwey...
memang suwey lah ko sepanjang hari...huhu!

tade mood nak kerja..bukan aku sorang rupa2 nya...
si usna pn sama cam aku...tade mood nk p keje...
*jenis minah2 malas nak pegi keje..kan senang bsikap jujur...*

dah la printer atas tak abis2 nak bagi aku mara...
nak kene print sticker...sikit jer dalam 2000 keping....*sengal tol..knp xbagi print 200000000+++++*
paling aku sedih dan menhayat hati sangat2..
tak dapat rehat... *sila keluarkan perasaan sedih anda..simpati la kit oit...*
dah la balek lambat...jam dah nak kul7...
print sticker tak siap2 lagi...de 700 keping lagi...
wah!!! zalim di situ...
tengok jam,jam da kul7,aku bla cam2 jer la...sambung pagi esok...
*tak bagi gaji untuk OT,siap...huhuhu!!!*

haih....jap lagi kompom kene marah ngan bos....nice la tu...huhu!
kau tau betapa tension nya aku pada hari suwey itu...
huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

PERHATIAN!!
*semua orang baca sambil muka serius ye...entry ni tak boleh gelak2..berdosa....*

0 comments on "hari yang suwey..."

Post a Comment

Thursday, July 22, 2010

hari yang suwey...




haihhhh.....

semalam aku rasa macam sangat suweyyy jeee.. *pelik betul kene mandi bunga ni..huhu!*
mula2 nak pegi keje je tali pinggng hilang....
haduiiii....kalau sluar tak tlondeh tak apa la jugak,
ni slur tlondeh kalu tak pakai...
terpakse pinjam mimi punye tali pinggng....
dah la tak jumpe tali pingng... *jenis suke letak merata-rata..*
kne sound plk tu ngn orang ^&%$ !!!! *hah!!tu lagi suwey...*
dalam perjalanan tu dah pening2 dah...
pegi tak ada mood..

aduhhhh....mengeluh panjang je aku...
aku dah agak dah arini mesti ada benda nak jadi....
semua benda tak kene..orang kata kalau dari pagi dah suwey...
memang suwey lah ko sepanjang hari...huhu!

tade mood nak kerja..bukan aku sorang rupa2 nya...
si usna pn sama cam aku...tade mood nk p keje...
*jenis minah2 malas nak pegi keje..kan senang bsikap jujur...*

dah la printer atas tak abis2 nak bagi aku mara...
nak kene print sticker...sikit jer dalam 2000 keping....*sengal tol..knp xbagi print 200000000+++++*
paling aku sedih dan menhayat hati sangat2..
tak dapat rehat... *sila keluarkan perasaan sedih anda..simpati la kit oit...*
dah la balek lambat...jam dah nak kul7...
print sticker tak siap2 lagi...de 700 keping lagi...
wah!!! zalim di situ...
tengok jam,jam da kul7,aku bla cam2 jer la...sambung pagi esok...
*tak bagi gaji untuk OT,siap...huhuhu!!!*

haih....jap lagi kompom kene marah ngan bos....nice la tu...huhu!
kau tau betapa tension nya aku pada hari suwey itu...
huarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

PERHATIAN!!
*semua orang baca sambil muka serius ye...entry ni tak boleh gelak2..berdosa....*

0 comments: