Sunday, September 23, 2012

bau sipot b***?

Posted by mrs yaya at Sunday, September 23, 2012
selamat petang semua!! * ini bukan jerit...ini cakap kuat2 tapi sopan ala2 perempuan melayu terakhir...begitu...

mesti koorang tanya kan..kenapa entry aku macam tu..kan..kan..kannnn*sambil angkat kening

koorang tahu kan,aku ada adik yang kadang2 ayat dia tak masuk akal bile bercakap..oke faham..baguss..

kisah dia camni.....
...
..
...
...
.

nak jadi ke cerita...jumaat baru ini..time tu otw nak balik rumah..budak2 kalau dalam kereta..mulut memang tak boleh nak diam..aku yang duduk depan  ini dah pening...sampai dekat simpang nak masuk rumah aku,ade bau sumthing dalam kereta..oke..aku time tu tak bau pape lagi..yang perasan nye ibu aku...dia punye deria bau..fuh! memang dahsyat..

tetiba je kan..adik aku,si aiman..

ibu : bau ape ini?along bau tak?
aiman : macam bau sipot b***
ibu : haa??aiman pernah bau ke sipot?
aku : ?? *masih bingung dengan stetment aiman..dalam hati aku..takkan aiman pernah main dengan sipot b***??? ????? kann ????
aiman : ye..aiman taw la..ini memang bau sipot b***
ibu : bau lori tadi kot *jenis suka buat andaian sendiri

satu kereta gelak dan aku masih bingung..oke fine..aku memang slow sikit..bukan ape..macam tak percaya dengan stemnet aiman ini...bau sipot b*** ???haa???

dalam 5-10minit macam itu lah kot..bau lagi dan time itu lah bau deria bau aku ini berfungsi...huh! memang bau busuk!tak sempat aku keluar suara..suara ibu dulu yang keluar...

ibu : tengok..bau lagi...
aku : aku diam aje... :p
aiman : haah lah bau pulak sipot b***
ibu : eh! aiman kentut ini..
aku : cewh! memang bau kentut aiman
aiman : *gelak

kurang ajar kan adik aku main kentut suka-suka hati..dalam kereta pulak tu..dah lah menipu!..bau sipot b*** konon...entah2 bau sipot b*** lagi wangi dari kentut dia..cepat2 kiteorang buka cermin kereta..cari oksigen...memang hampeh la adik aku sorang ini...pengotor..huh!!!

p/s : berhati-hati dengan aiman naim..huu! *tak puas hati lagi ini..









0 comments on "bau sipot b***?"

Post a Comment

Sunday, September 23, 2012

bau sipot b***?

selamat petang semua!! * ini bukan jerit...ini cakap kuat2 tapi sopan ala2 perempuan melayu terakhir...begitu...

mesti koorang tanya kan..kenapa entry aku macam tu..kan..kan..kannnn*sambil angkat kening

koorang tahu kan,aku ada adik yang kadang2 ayat dia tak masuk akal bile bercakap..oke faham..baguss..

kisah dia camni.....
...
..
...
...
.

nak jadi ke cerita...jumaat baru ini..time tu otw nak balik rumah..budak2 kalau dalam kereta..mulut memang tak boleh nak diam..aku yang duduk depan  ini dah pening...sampai dekat simpang nak masuk rumah aku,ade bau sumthing dalam kereta..oke..aku time tu tak bau pape lagi..yang perasan nye ibu aku...dia punye deria bau..fuh! memang dahsyat..

tetiba je kan..adik aku,si aiman..

ibu : bau ape ini?along bau tak?
aiman : macam bau sipot b***
ibu : haa??aiman pernah bau ke sipot?
aku : ?? *masih bingung dengan stetment aiman..dalam hati aku..takkan aiman pernah main dengan sipot b***??? ????? kann ????
aiman : ye..aiman taw la..ini memang bau sipot b***
ibu : bau lori tadi kot *jenis suka buat andaian sendiri

satu kereta gelak dan aku masih bingung..oke fine..aku memang slow sikit..bukan ape..macam tak percaya dengan stemnet aiman ini...bau sipot b*** ???haa???

dalam 5-10minit macam itu lah kot..bau lagi dan time itu lah bau deria bau aku ini berfungsi...huh! memang bau busuk!tak sempat aku keluar suara..suara ibu dulu yang keluar...

ibu : tengok..bau lagi...
aku : aku diam aje... :p
aiman : haah lah bau pulak sipot b***
ibu : eh! aiman kentut ini..
aku : cewh! memang bau kentut aiman
aiman : *gelak

kurang ajar kan adik aku main kentut suka-suka hati..dalam kereta pulak tu..dah lah menipu!..bau sipot b*** konon...entah2 bau sipot b*** lagi wangi dari kentut dia..cepat2 kiteorang buka cermin kereta..cari oksigen...memang hampeh la adik aku sorang ini...pengotor..huh!!!

p/s : berhati-hati dengan aiman naim..huu! *tak puas hati lagi ini..









0 comments: