Friday, September 14, 2012

boleh tak??

Posted by mrs yaya at Friday, September 14, 2012
huhuhu!!... nak gelak dulu sebagai pendahuluan...!!

aku sekarang ni tak boleh blaa sangat dengan diri aku sendiri..hehe!!
mengapa???
aku sendiri pun tak tahu...

bile duduk sorang2...benganggg...
bile duduk dua orang..gaduh..boleh??

nampak sindrom spastik tu dah datang balik...
bagoss...

takde gambar boleh kan..sebab diri sendiri dah takot nak ambik gambar sendiri...
gemok kottt..lalalal ~~~

macam scary je bile snap gambar sendiri..pastu tengok...
pengsan banyak kali kot...ni pun dah bangun banyak kali..gagahkan diri nak update...huhu!
tipu tipu tipuuuu....

aci kan letak gambar kaki je..hahah!!
tak dapat terima la tu badan dah naik..
tahu berapa...aritu timbang berat dah 5? ...munguknesss...

tak sedar diri lagi banyak makan...hahah!!
ok ok...sekarang nak diet...
bangun je tido..start diet...

lagi seminggu aku bagitahu berat aku turun berapa eh...
cececee...macam boleh turun je...bukan dah jadi lemak kekal ke?
oh tidak!!!

doakan aku boleh sampai 48kg...miahahahaahh!!!!
berangan lebehhhh....

0 comments on "boleh tak??"

Post a Comment

Friday, September 14, 2012

boleh tak??

huhuhu!!... nak gelak dulu sebagai pendahuluan...!!

aku sekarang ni tak boleh blaa sangat dengan diri aku sendiri..hehe!!
mengapa???
aku sendiri pun tak tahu...

bile duduk sorang2...benganggg...
bile duduk dua orang..gaduh..boleh??

nampak sindrom spastik tu dah datang balik...
bagoss...

takde gambar boleh kan..sebab diri sendiri dah takot nak ambik gambar sendiri...
gemok kottt..lalalal ~~~

macam scary je bile snap gambar sendiri..pastu tengok...
pengsan banyak kali kot...ni pun dah bangun banyak kali..gagahkan diri nak update...huhu!
tipu tipu tipuuuu....

aci kan letak gambar kaki je..hahah!!
tak dapat terima la tu badan dah naik..
tahu berapa...aritu timbang berat dah 5? ...munguknesss...

tak sedar diri lagi banyak makan...hahah!!
ok ok...sekarang nak diet...
bangun je tido..start diet...

lagi seminggu aku bagitahu berat aku turun berapa eh...
cececee...macam boleh turun je...bukan dah jadi lemak kekal ke?
oh tidak!!!

doakan aku boleh sampai 48kg...miahahahaahh!!!!
berangan lebehhhh....

0 comments: