Thursday, September 6, 2012

kad CIMB saya....

Posted by mrs yaya at Thursday, September 06, 2012
ba alif ngang
huh! macam dah lame tak mencarot2 sopan cmni..huhu!

mane kad bank sye???!!!
*sambil memukul2 dada ... ok lah bawah skit dari dada sebab terasa alim pulak..huhu.. huh! sabar diana..u kan sopan...semua orang tahu tu..hahah!!

hai kad bank..ko pun nak hilang2 nih apehal?ko kan tahu aku nih nak keluarkan duit..kalau ko takde..camne aku nak cucuk duit nak bayar ptptn?wah! statement gitu..heheh!

bengangg betol la..dah la dah lame tak makan megi ni.. *tetiba salahkan megi* ape ke slow la minah nih sekarang menjadi2..fakto gemok kot..makin gemok makin slow..syntom keturunan katenye..boleh?

sekarang nih badan pun sengal2 je..bukan sengal yang...eh ko sengal la..apesal ko sengal sangat nih? bukan ye bukann...huhu! sengal nih sengal yang rasa nak tampar sape2 yang lalu depan ko..nak lempang pastu gelak kuat2..muhahahh!!!

hoh! apesal aku rasa macam still tak puas hati lagi nih??

bengang dan ba alif ngang dan bercampar baur...rase nak kecoh2 la kat koorang..kenape erk aku rasa perasaan nih?aku tak suka tau perasaan ni..haihh!! tak boleh pendam2 orang katekan.walaupun aku baek..tak nak la cakap..tapi tak boleh tau..ok la.. kau bagitau juga la...

AKU RASA NAK MAKAN ORANG ARINI.......!!!!!
WAKAKAKAKAKAKAAKAK!

0 comments on "kad CIMB saya...."

Post a Comment

Thursday, September 6, 2012

kad CIMB saya....

ba alif ngang
huh! macam dah lame tak mencarot2 sopan cmni..huhu!

mane kad bank sye???!!!
*sambil memukul2 dada ... ok lah bawah skit dari dada sebab terasa alim pulak..huhu.. huh! sabar diana..u kan sopan...semua orang tahu tu..hahah!!

hai kad bank..ko pun nak hilang2 nih apehal?ko kan tahu aku nih nak keluarkan duit..kalau ko takde..camne aku nak cucuk duit nak bayar ptptn?wah! statement gitu..heheh!

bengangg betol la..dah la dah lame tak makan megi ni.. *tetiba salahkan megi* ape ke slow la minah nih sekarang menjadi2..fakto gemok kot..makin gemok makin slow..syntom keturunan katenye..boleh?

sekarang nih badan pun sengal2 je..bukan sengal yang...eh ko sengal la..apesal ko sengal sangat nih? bukan ye bukann...huhu! sengal nih sengal yang rasa nak tampar sape2 yang lalu depan ko..nak lempang pastu gelak kuat2..muhahahh!!!

hoh! apesal aku rasa macam still tak puas hati lagi nih??

bengang dan ba alif ngang dan bercampar baur...rase nak kecoh2 la kat koorang..kenape erk aku rasa perasaan nih?aku tak suka tau perasaan ni..haihh!! tak boleh pendam2 orang katekan.walaupun aku baek..tak nak la cakap..tapi tak boleh tau..ok la.. kau bagitau juga la...

AKU RASA NAK MAKAN ORANG ARINI.......!!!!!
WAKAKAKAKAKAKAAKAK!

0 comments: