Thursday, March 4, 2010

boring punye topik...

Posted by mrs yaya at Thursday, March 04, 2010


minggu ni sangat la boring sb nye kerja kol9am sampai kol5,6pm...
esoknye sma...luse pn sama...sampai la ke ari jumaat...
ari sabtu n ahad blajo kerete...

* da tua2 bru nk smbung lesen...muahahaha... *

balik2 rumah teros melawat katil aku...pastu tukar baju pulaksss...
panas panas sekarang cuaca memang panaskan...huhu! kadang2 bukak laptop...
lepas tu dah boring tido...

hari2 mcm ni sangat la beci...ni faktor umo menaik ke apa ni wei...
mana aktiviti sosial aku yang liar itu...liar ke? lalalalalala....

sekarang da xcam dulu...time ak blajo2 dulu...
yela..time bljo,kejap je de kelas...kadang2 xde kels langsung...
siap de masok tuk lepk2 lagi...takpe2...
akan ku balas dendam bila ada masa nanti..huhu!

ha nak tanya...kat mane tempt pling bez tuk lepk n melancong???
selain rumah..dan kat mana makanan paling terbaek...yang pedas...??

0 comments on "boring punye topik..."

Post a Comment

Thursday, March 4, 2010

boring punye topik...



minggu ni sangat la boring sb nye kerja kol9am sampai kol5,6pm...
esoknye sma...luse pn sama...sampai la ke ari jumaat...
ari sabtu n ahad blajo kerete...

* da tua2 bru nk smbung lesen...muahahaha... *

balik2 rumah teros melawat katil aku...pastu tukar baju pulaksss...
panas panas sekarang cuaca memang panaskan...huhu! kadang2 bukak laptop...
lepas tu dah boring tido...

hari2 mcm ni sangat la beci...ni faktor umo menaik ke apa ni wei...
mana aktiviti sosial aku yang liar itu...liar ke? lalalalalala....

sekarang da xcam dulu...time ak blajo2 dulu...
yela..time bljo,kejap je de kelas...kadang2 xde kels langsung...
siap de masok tuk lepk2 lagi...takpe2...
akan ku balas dendam bila ada masa nanti..huhu!

ha nak tanya...kat mane tempt pling bez tuk lepk n melancong???
selain rumah..dan kat mana makanan paling terbaek...yang pedas...??

0 comments: