Wednesday, March 10, 2010

pengakuan....

Posted by mrs yaya at Wednesday, March 10, 2010
petang ni..saje je nak wat2 poyo ngan korang kan...
macammmm tak biaseee pulakk...ahak!!!!!!



pengakuan pertame..
aku seorang yang hepi2..
same ade aku suke hepi..
atau aku buat2 hepi..
kadang2 aku pon konfiuz...haha..
cam sewel kan..
tp tu lah dia..kire cam buat2 hepi..
atau erti makne laen..buat2 cool...
contoh nye..kalo ade orang tengah marah2...
ofcoz suasana tegang kan..
time tu aku akan wat tade ape2 terjadi..haaaaaa..
cam tu la nak gitau korang..


pengakuan kedua..
aku sedar diri la kan..
aku yg paling malas dalam family...kehkeh..
benci kan..apsal aku??
apsallll??? tak sukeeeeeee tak suke...haha!!
dan aku yg paling gemok...cam siot kan..
sume yang paling paling sume kasik kat aku....
gemok pon aku..malas pon aku..haha!!
mate paling kecik pon aku..hidung paling kemek pon aku...
****** paling *** pon aku...tetttttttttttttttttttt...hahahaha!!
*keji gile* oh duniaaa tak adillll....lalalalala~~

pengakuan ketiga..
aku memang boleh memasak skit2 la...
erti kate laen..tade la aku ni NGENGGGGG sgt kan...
tapi andai kate aku dah tahap malas gile nak masak..
aku sanggup tak makan 1 hari...hahaha..
najesss je pangai camni...
mak aku slalu bising2 suh masak kalo lapa..
tp aku sanggup pulak tak makan kan...
last2 mak aku jugak yg masak..
anak durhake kah??ye aku tau ituuu....hahaha!!

pengakuan ke empat..
aku tak suke bende yang aku tak buat..
then orang marah aku..
paling2 ku tak suke..ye ah kan..
sape pulak suke..
tade pulak irang gile na jadi voluntere

0 comments on "pengakuan...."

Post a Comment

Wednesday, March 10, 2010

pengakuan....

petang ni..saje je nak wat2 poyo ngan korang kan...
macammmm tak biaseee pulakk...ahak!!!!!!



pengakuan pertame..
aku seorang yang hepi2..
same ade aku suke hepi..
atau aku buat2 hepi..
kadang2 aku pon konfiuz...haha..
cam sewel kan..
tp tu lah dia..kire cam buat2 hepi..
atau erti makne laen..buat2 cool...
contoh nye..kalo ade orang tengah marah2...
ofcoz suasana tegang kan..
time tu aku akan wat tade ape2 terjadi..haaaaaa..
cam tu la nak gitau korang..


pengakuan kedua..
aku sedar diri la kan..
aku yg paling malas dalam family...kehkeh..
benci kan..apsal aku??
apsallll??? tak sukeeeeeee tak suke...haha!!
dan aku yg paling gemok...cam siot kan..
sume yang paling paling sume kasik kat aku....
gemok pon aku..malas pon aku..haha!!
mate paling kecik pon aku..hidung paling kemek pon aku...
****** paling *** pon aku...tetttttttttttttttttttt...hahahaha!!
*keji gile* oh duniaaa tak adillll....lalalalala~~

pengakuan ketiga..
aku memang boleh memasak skit2 la...
erti kate laen..tade la aku ni NGENGGGGG sgt kan...
tapi andai kate aku dah tahap malas gile nak masak..
aku sanggup tak makan 1 hari...hahaha..
najesss je pangai camni...
mak aku slalu bising2 suh masak kalo lapa..
tp aku sanggup pulak tak makan kan...
last2 mak aku jugak yg masak..
anak durhake kah??ye aku tau ituuu....hahaha!!

pengakuan ke empat..
aku tak suke bende yang aku tak buat..
then orang marah aku..
paling2 ku tak suke..ye ah kan..
sape pulak suke..
tade pulak irang gile na jadi voluntere

0 comments: