Thursday, March 11, 2010

korang tak paham..aku lagi tak pahammmm..

Posted by mrs yaya at Thursday, March 11, 2010
entry ni agak panjang sedikit...sile tarik napas panjang2..huhu!

penah tak korang lapar...lepas tu korang marah2?
mengamok tak tentu pasal... wink!!!
macam contoh....
ade orang cakap ko cantek....
lepas tu ko rase bengang gile..hoh! ade ke yang macam ni..huhu!

aku kan...perangai macam tu ohhh..tak senonononohhhhh...
bile lapar..mule lah nak carik pasal...kekekeke!

0 comments on "korang tak paham..aku lagi tak pahammmm.."

Post a Comment

Thursday, March 11, 2010

korang tak paham..aku lagi tak pahammmm..

entry ni agak panjang sedikit...sile tarik napas panjang2..huhu!

penah tak korang lapar...lepas tu korang marah2?
mengamok tak tentu pasal... wink!!!
macam contoh....
ade orang cakap ko cantek....
lepas tu ko rase bengang gile..hoh! ade ke yang macam ni..huhu!

aku kan...perangai macam tu ohhh..tak senonononohhhhh...
bile lapar..mule lah nak carik pasal...kekekeke!

0 comments: