Wednesday, March 10, 2010

yaya situ sane sini...

Posted by mrs yaya at Wednesday, March 10, 2010
wah wahh wahhhhh..nak jugak kan ala2 dato' siti...kehkeh!

kadang2 kan..nak pikir tajok je pon dah setahon kan...
selalu memang lah aku punye tajok dah macam buku teks je...

maksud aku tajok yang membosan kan... BAB 1..hahaha!

sape yang nak bace kalau gitu tajok nye?
ade la kot ulat2 buku....
ulat2 bulu idok lahhhh nak bace yang ilmiah2 gitu....
ulat2 bulu dia nak bace kalau tajok nye bab aii ajeee....
*aii tu sile tukar dengan huruf vokal I ye..kehkeh! *
sekali sekale mencarot sopan gitu takpe kan..hikhik!
tak biase pulakss...

bosan...rase2 macam nak lempang orang je....huhu!
tak pasal2 bosan nak lempang orang kan..
tak boleh tido la malam tadi..
adekah faktor2 umor ataupon sindrom2 orang yang dah banyak
tido pagi tadi...hikhik!

berangan jadi puteri raja ok jgk kan...
boleh berlari2 anak macam menggelabah je aku hari ni....hehe!
kalau jadi puteri raja...mesti aku tak payah susah2 nak pikir2..
mandi orang siap kan air panassss...
makan kalau malas suruh dayang2 suap kan..kekeke!
sikat rambot, ikat rambot, ketip kuku..perghhh...

jap jap..ibuuu..betol ke ibu kutip kite kat tong sampah?
mungkin kite anak raja kot..haha! perasan gile..
dulu bile aku tanye aku datang dari mane..
mesti ibu aku cakap dia kutip aku kat tong sampah..
ade cine buang..so ibu aku kesian dia kutip..cis sungguh...
kalau betol anak raja...ai nak suruh sape update kan untuk ai ye??
hikhik...itu over yaya oi...

ok lah..malas la nak cakap ngan korang ni....wahh! tetibe korang kene kan..
jap lagi memang MENDAPAT la aku..hehe!

0 comments on "yaya situ sane sini..."

Post a Comment

Wednesday, March 10, 2010

yaya situ sane sini...

wah wahh wahhhhh..nak jugak kan ala2 dato' siti...kehkeh!

kadang2 kan..nak pikir tajok je pon dah setahon kan...
selalu memang lah aku punye tajok dah macam buku teks je...

maksud aku tajok yang membosan kan... BAB 1..hahaha!

sape yang nak bace kalau gitu tajok nye?
ade la kot ulat2 buku....
ulat2 bulu idok lahhhh nak bace yang ilmiah2 gitu....
ulat2 bulu dia nak bace kalau tajok nye bab aii ajeee....
*aii tu sile tukar dengan huruf vokal I ye..kehkeh! *
sekali sekale mencarot sopan gitu takpe kan..hikhik!
tak biase pulakss...

bosan...rase2 macam nak lempang orang je....huhu!
tak pasal2 bosan nak lempang orang kan..
tak boleh tido la malam tadi..
adekah faktor2 umor ataupon sindrom2 orang yang dah banyak
tido pagi tadi...hikhik!

berangan jadi puteri raja ok jgk kan...
boleh berlari2 anak macam menggelabah je aku hari ni....hehe!
kalau jadi puteri raja...mesti aku tak payah susah2 nak pikir2..
mandi orang siap kan air panassss...
makan kalau malas suruh dayang2 suap kan..kekeke!
sikat rambot, ikat rambot, ketip kuku..perghhh...

jap jap..ibuuu..betol ke ibu kutip kite kat tong sampah?
mungkin kite anak raja kot..haha! perasan gile..
dulu bile aku tanye aku datang dari mane..
mesti ibu aku cakap dia kutip aku kat tong sampah..
ade cine buang..so ibu aku kesian dia kutip..cis sungguh...
kalau betol anak raja...ai nak suruh sape update kan untuk ai ye??
hikhik...itu over yaya oi...

ok lah..malas la nak cakap ngan korang ni....wahh! tetibe korang kene kan..
jap lagi memang MENDAPAT la aku..hehe!

0 comments: