Friday, March 19, 2010

cakap tak serupa....

Posted by mrs yaya at Friday, March 19, 2010
bikin tol lar....muhahahahahaaaa......
ramai tol ak kenal ngn manusia yang cakap xserupe bikin...
kalu kambing,lembu,itik tu,xtahu la...lalalalaaa......
pelik kan....
baik laki,baik perempuan...sama jer...
pe diaorg dapat???
tu la...kalu nak cakap tu...
fikir dulu...okey...
xyah la nak kate tu,kate nie...
xsuke tu...xsuke nie...last2 suke....
wah!!!! de macam... *keji ok orang cm2...*
rase gedix pn de tau.... *yekkksssss!! ok...*
kadang2 aku rase nak tgelak pon de...
da2 la buat peragai cam2...
aku rase tak berbaloi pun buat cam2...
harap kepada manusia yang suke sangat cakap tak serupe bikin tu....
berubah la...
wah!!! mcm ustazah la plk...huhuu...
muhahhaahahahhahhaaaa..........................


xde kene mgene dengan statemnt di atas..lalalal....

0 comments on "cakap tak serupa...."

Post a Comment

Friday, March 19, 2010

cakap tak serupa....

bikin tol lar....muhahahahahaaaa......
ramai tol ak kenal ngn manusia yang cakap xserupe bikin...
kalu kambing,lembu,itik tu,xtahu la...lalalalaaa......
pelik kan....
baik laki,baik perempuan...sama jer...
pe diaorg dapat???
tu la...kalu nak cakap tu...
fikir dulu...okey...
xyah la nak kate tu,kate nie...
xsuke tu...xsuke nie...last2 suke....
wah!!!! de macam... *keji ok orang cm2...*
rase gedix pn de tau.... *yekkksssss!! ok...*
kadang2 aku rase nak tgelak pon de...
da2 la buat peragai cam2...
aku rase tak berbaloi pun buat cam2...
harap kepada manusia yang suke sangat cakap tak serupe bikin tu....
berubah la...
wah!!! mcm ustazah la plk...huhuu...
muhahhaahahahhahhaaaa..........................


xde kene mgene dengan statemnt di atas..lalalal....

0 comments: