Monday, March 15, 2010

mood agak sopan di situuuuu

Posted by mrs yaya at Monday, March 15, 2010
tarikkkkk nafasss panjangggg panjangggggggggggggg.....
hembusssssssss.....


*dah rase cam nak masok kelas aerobik lak tetibe..hehe*
duit elaun korang dah masok?????
*sambil angkat2 kening....hikhik..*


boleh kan weh aku nak berlagak sikit2...miahahahahaha!!
korang ade keeeeeeeee??
korang nak ke????

bolehhh....
boleh tengok je la k....lalalalalala~~
gile cam syaitan perangai...huhuhu!!

ok la...tu je la..saje je nak berlagak..
sesungguhnyeee memang sangat berlagak weh...
seronok tau...ulalaalalala...

nak beli rumah sebijik pelisssssss.....hikhik...

0 comments on "mood agak sopan di situuuuu"

Post a Comment

Monday, March 15, 2010

mood agak sopan di situuuuu

tarikkkkk nafasss panjangggg panjangggggggggggggg.....
hembusssssssss.....


*dah rase cam nak masok kelas aerobik lak tetibe..hehe*
duit elaun korang dah masok?????
*sambil angkat2 kening....hikhik..*


boleh kan weh aku nak berlagak sikit2...miahahahahaha!!
korang ade keeeeeeeee??
korang nak ke????

bolehhh....
boleh tengok je la k....lalalalalala~~
gile cam syaitan perangai...huhuhu!!

ok la...tu je la..saje je nak berlagak..
sesungguhnyeee memang sangat berlagak weh...
seronok tau...ulalaalalala...

nak beli rumah sebijik pelisssssss.....hikhik...

0 comments: