Thursday, March 31, 2011

... dalam botol

Posted by mrs yaya at Thursday, March 31, 2011
saya dah tengok dah filem ... dalam botol, pendapat saya ...

i know ianya kisah benar, tapi aku tak tau la apa kene dengan aku, aku rasa nak gelak setiap kali dia marah gay dia tu...

'u ni macam sial, macam gampang'
'jangan tinggalkan i, i dah banyak berkorban untuk u'
'i sayang u b'
'kenapa u buat i macam ni sayang'

hahaha! aku tak boleh bla dowh...sepatutnya masa dia nangis masa kene tinggal tu, aku tak tau aku nak sedih , nak gelak , atau nak geli ... hehehe!

tp ending dia sedih, kesian jugak, dan aku fikir , orang yang pernah buat salah dalam hidup dia, semua maknyah dalam dunia ni, kadang2, biarlah jadi gay, hahaha! sebab bila jadi maknyah, bila kau dah insaf, kau tak kan dapat balik 'barang itu' sob sob sob...

tak dapat bayang kalau apiz gay...tapi kalau dia gay, mesti dia yang perempuan..sebab dia tu lemah..aku cubit sikit kat tangan, dia kata dah sakit la...gedik...sangat...

tapi kalau aku lesbian, mesti aku yang lelaki, sebab aku sangat garang...hiks!
tapi dulu2 aku memang lesbian, sebab asyik berkepit je dengan husna aisyah, best ok...grrrrrr....

tak tau macam mana boleh suka kat laki pulak, lagi2 dengan mamat ni..tak paham haku...
apiz, sila jangan makan coklat hari2, awak dah gemok la...... :P

0 comments on "... dalam botol"

Post a Comment

Thursday, March 31, 2011

... dalam botol

saya dah tengok dah filem ... dalam botol, pendapat saya ...

i know ianya kisah benar, tapi aku tak tau la apa kene dengan aku, aku rasa nak gelak setiap kali dia marah gay dia tu...

'u ni macam sial, macam gampang'
'jangan tinggalkan i, i dah banyak berkorban untuk u'
'i sayang u b'
'kenapa u buat i macam ni sayang'

hahaha! aku tak boleh bla dowh...sepatutnya masa dia nangis masa kene tinggal tu, aku tak tau aku nak sedih , nak gelak , atau nak geli ... hehehe!

tp ending dia sedih, kesian jugak, dan aku fikir , orang yang pernah buat salah dalam hidup dia, semua maknyah dalam dunia ni, kadang2, biarlah jadi gay, hahaha! sebab bila jadi maknyah, bila kau dah insaf, kau tak kan dapat balik 'barang itu' sob sob sob...

tak dapat bayang kalau apiz gay...tapi kalau dia gay, mesti dia yang perempuan..sebab dia tu lemah..aku cubit sikit kat tangan, dia kata dah sakit la...gedik...sangat...

tapi kalau aku lesbian, mesti aku yang lelaki, sebab aku sangat garang...hiks!
tapi dulu2 aku memang lesbian, sebab asyik berkepit je dengan husna aisyah, best ok...grrrrrr....

tak tau macam mana boleh suka kat laki pulak, lagi2 dengan mamat ni..tak paham haku...
apiz, sila jangan makan coklat hari2, awak dah gemok la...... :P

0 comments: