Wednesday, March 23, 2011

kurang asam jawa ke ibu?

Posted by mrs yaya at Wednesday, March 23, 2011

hamboi, bukan main lagi ye engkorang engkorang ni, itu la susahnya aku ni, aku tak usik orang, so jangan usik aku, aku memang boleh sabar, tapi kalau sekali aku dah tertaip, susah nak berhenti, tu sebab cikgu karangan aku memang suka kalau baca karangan aku, tak gitu cikgu? hehe! sebab aku tau mulut aku memang jahat kalau bab2 mengutuk orang, fine, tak ada orang yang mulut baik kalau mengata orang..kannn...tapi aku tak ada mention sapa2, kau makan cili lebih kau la yang pedas, aku pun tak kuasa nak join kutuk mengutuk ni, aku kutuk sorang2, cuma aku bagi orang baca la.hahaha..tapi aku tak kata kau...tapi kalau kau nak anggap aku kutuk kau..apakan dayaku....hehe!


haa..cantek kan aku..sebab tu la MOHD HAFIZ BIN MOHD IDERIS sukekan aku..aku tahu koorang yang kate aku MINAH GEDIX sebab koorang jeles kan...hahah!!! tulah koorang...hati kite kene bersih tau..takyah la nak ada hsap dengki tu...kalau ada hasap dengki tu dalam hati..automatik muke tu tak berseri...tak cantek tau..nanti mula la nak cari tu,nak cari ini..naktampal kat muka tu..

Di sini mempunyai satu persoalan, sejauh mana khasiat Asam Jawa?? Kalau kurang asam aku tau memang boleh pegi jauh....huhu! ok tak tak, sebenarnya macam ni.... Betulkan Air Asam Jawa boleh kurangkan demam panas? kalau kita sapu badan dengan air asam jawa , panas badan tu akan kurang, korang pernah dengar atau pernah buat?

*nanti aii nak tayang lagi la pix aii dengan apiz....*

0 comments on "kurang asam jawa ke ibu?"

Post a Comment

Wednesday, March 23, 2011

kurang asam jawa ke ibu?


hamboi, bukan main lagi ye engkorang engkorang ni, itu la susahnya aku ni, aku tak usik orang, so jangan usik aku, aku memang boleh sabar, tapi kalau sekali aku dah tertaip, susah nak berhenti, tu sebab cikgu karangan aku memang suka kalau baca karangan aku, tak gitu cikgu? hehe! sebab aku tau mulut aku memang jahat kalau bab2 mengutuk orang, fine, tak ada orang yang mulut baik kalau mengata orang..kannn...tapi aku tak ada mention sapa2, kau makan cili lebih kau la yang pedas, aku pun tak kuasa nak join kutuk mengutuk ni, aku kutuk sorang2, cuma aku bagi orang baca la.hahaha..tapi aku tak kata kau...tapi kalau kau nak anggap aku kutuk kau..apakan dayaku....hehe!


haa..cantek kan aku..sebab tu la MOHD HAFIZ BIN MOHD IDERIS sukekan aku..aku tahu koorang yang kate aku MINAH GEDIX sebab koorang jeles kan...hahah!!! tulah koorang...hati kite kene bersih tau..takyah la nak ada hsap dengki tu...kalau ada hasap dengki tu dalam hati..automatik muke tu tak berseri...tak cantek tau..nanti mula la nak cari tu,nak cari ini..naktampal kat muka tu..

Di sini mempunyai satu persoalan, sejauh mana khasiat Asam Jawa?? Kalau kurang asam aku tau memang boleh pegi jauh....huhu! ok tak tak, sebenarnya macam ni.... Betulkan Air Asam Jawa boleh kurangkan demam panas? kalau kita sapu badan dengan air asam jawa , panas badan tu akan kurang, korang pernah dengar atau pernah buat?

*nanti aii nak tayang lagi la pix aii dengan apiz....*

0 comments: