Thursday, March 24, 2011

situasi sekarang

Posted by mrs yaya at Thursday, March 24, 2011
kadang-kadang, memang aku rasa takde mood , sampai kadang2 terpaksa buat benda yang boleh happykan diri sendiri. seperti pegang bahu kawan kau, dan terus buat muka risau kat dia lantas bertanya 'hei perempuan, bila nak clash??'

atau lalu bilik bos sambil tanya 'bos sihat?'

atau bukak tong sampah lepas tu jerit kuat2 'SIAPA YANG BUANG SAMPAH DALAM NI HA??!!'

di sebabkan aku dah tahu nak buat apa lagi...aku hanya mampu buat ini...

berpura2 menjadi jin CD sambil cakap pelan2...ahmad albab saya yang punyaaaaaa.....

fine,orang tak layan...sebab...
diaorang kata aku tak betol...how dare...

jalan penyelesaian...
rindu nak jalan2 dengan perempuan2 ni, bila agak2 kita boleh keluar...

masa yang berlebih..macam ini la jadinya...

kami suka tandas...

0 comments on "situasi sekarang"

Post a Comment

Thursday, March 24, 2011

situasi sekarang

kadang-kadang, memang aku rasa takde mood , sampai kadang2 terpaksa buat benda yang boleh happykan diri sendiri. seperti pegang bahu kawan kau, dan terus buat muka risau kat dia lantas bertanya 'hei perempuan, bila nak clash??'

atau lalu bilik bos sambil tanya 'bos sihat?'

atau bukak tong sampah lepas tu jerit kuat2 'SIAPA YANG BUANG SAMPAH DALAM NI HA??!!'

di sebabkan aku dah tahu nak buat apa lagi...aku hanya mampu buat ini...

berpura2 menjadi jin CD sambil cakap pelan2...ahmad albab saya yang punyaaaaaa.....

fine,orang tak layan...sebab...
diaorang kata aku tak betol...how dare...

jalan penyelesaian...
rindu nak jalan2 dengan perempuan2 ni, bila agak2 kita boleh keluar...

masa yang berlebih..macam ini la jadinya...

kami suka tandas...

0 comments: