Wednesday, March 30, 2011

motif??

Posted by mrs yaya at Wednesday, March 30, 2011
sebenarnya gambar mengarut banyak2 tu aku amik sebab nak balik jengka...dari kenduri kawan ke rumah mak apiz...huhu! tiba2 petang tu matahari terpacak puleeeee.....haishhh...., tu yang datang sawan pegi amik gambar memalukan diri sendiri, tapi aku rasa baik memalukan diri sendiri dari memalukan orang lain...tak gitu ustazah diana...hehehe!

hah sekarang kau bayangkan je la berapa banyak gambar dalam fon aku satu hari tu je....walaupun pakai fon camera depan je..tetap feeling DSLR....begituuu...

cer feeling macam datin sekejap...datin tu dah jadi, sekali tengok dato' kat sebelah...mesti orang akan fikir, ni dato' beli ni....hahaha!

bila tengok muka sendiri macam ni, rasa macam sangat baik la kau ni....tapi hanya Allah sahaja yang tau... hehe!

perempuan tetap perempuan... kalau tak gedik tak best la...kalau nak rasa macho, sila jadi lelaki... setelah bergedik di dalam kereta, sampai jugak aku kat jengka...mak!!! menantu mak nak datang nih..hakhak!!!

0 comments on "motif??"

Post a Comment

Wednesday, March 30, 2011

motif??

sebenarnya gambar mengarut banyak2 tu aku amik sebab nak balik jengka...dari kenduri kawan ke rumah mak apiz...huhu! tiba2 petang tu matahari terpacak puleeeee.....haishhh...., tu yang datang sawan pegi amik gambar memalukan diri sendiri, tapi aku rasa baik memalukan diri sendiri dari memalukan orang lain...tak gitu ustazah diana...hehehe!

hah sekarang kau bayangkan je la berapa banyak gambar dalam fon aku satu hari tu je....walaupun pakai fon camera depan je..tetap feeling DSLR....begituuu...

cer feeling macam datin sekejap...datin tu dah jadi, sekali tengok dato' kat sebelah...mesti orang akan fikir, ni dato' beli ni....hahaha!

bila tengok muka sendiri macam ni, rasa macam sangat baik la kau ni....tapi hanya Allah sahaja yang tau... hehe!

perempuan tetap perempuan... kalau tak gedik tak best la...kalau nak rasa macho, sila jadi lelaki... setelah bergedik di dalam kereta, sampai jugak aku kat jengka...mak!!! menantu mak nak datang nih..hakhak!!!

0 comments: