Thursday, March 17, 2011

ko nih sengal ker??opss!!

Posted by mrs yaya at Thursday, March 17, 2011
Aku mintak maaf dulu ye kalau bahasa tidak menggambarkan bangsa...huhu!
bukan aku marah sangat, tak puas hati sikit-sikit je...dendam bawak mati ni sebenarnya,
kuikuikui!

Muka hodoh tak apa kan? tak dosa pun kan muka macam gampang ke, muka macam sial ke, muka macam pencuri ke, muka macam perogol ke, tak dosa pun kan, sebab muka tak bersalah, setiap muka adalah pemberian Allah..kan???

sebenarnye ini kes dah lame..tapi saje nk heboh2kan kat sini...hahah!!! tak abis2 lagi erk nak kacou hidup aku yer...ke tak cukup lagi ape aku buat dulu???iskh2...ni kes perempuan gila tak puas hati cinta tak berbalas...hahaha! muka cun, tapi perangai macam sial..

pape pun..ko abik la ex aku 2 yer...tak heran pon...ramai lagi yang berebut2 nakkan aku nih..hahah!!!malas nak saman, malas nak kaya cepat..hahahaha! sebab tau dia pun tak ada duit kalau nak bayar saman aku ni..huahuahua! bukti??ala..ade dalam laptop aku la..husband aii pegang..huhhu!!

haa!! tgk..bile aku marah..mood makan tu automatik timbul..




cantikkan diri selepas makan..itu wajib ok..huhu!

ok kita lupakan dia...hahahaha! huish dah lama tak tulis benda2 tak baik macam ni...hahahaha!
jangan la paksa aii tulis, aii tak suka la...astagfirullah,diana sila mengucap, biar orang buat kita ye, kita jangan dendam2, tak baik kan, tuhan marah, biasalah manusia mana tak buat silap, kan? semua orang pernah buat salah dalam hidup,betol??

aku harap kau bahagia di sana, dan jangan mengganggu aku di sini..nak cantik boleh? tapi tak payah la melampau2 mengejarnya, sebab cantik perempuan bukan sampai ke tua, hati dan perangai yang cun baru boleh kekal, kalau muka cun masa muda2, dah tua ada pulak macam britney? tak ada pun....

0 comments on "ko nih sengal ker??opss!!"

Post a Comment

Thursday, March 17, 2011

ko nih sengal ker??opss!!

Aku mintak maaf dulu ye kalau bahasa tidak menggambarkan bangsa...huhu!
bukan aku marah sangat, tak puas hati sikit-sikit je...dendam bawak mati ni sebenarnya,
kuikuikui!

Muka hodoh tak apa kan? tak dosa pun kan muka macam gampang ke, muka macam sial ke, muka macam pencuri ke, muka macam perogol ke, tak dosa pun kan, sebab muka tak bersalah, setiap muka adalah pemberian Allah..kan???

sebenarnye ini kes dah lame..tapi saje nk heboh2kan kat sini...hahah!!! tak abis2 lagi erk nak kacou hidup aku yer...ke tak cukup lagi ape aku buat dulu???iskh2...ni kes perempuan gila tak puas hati cinta tak berbalas...hahaha! muka cun, tapi perangai macam sial..

pape pun..ko abik la ex aku 2 yer...tak heran pon...ramai lagi yang berebut2 nakkan aku nih..hahah!!!malas nak saman, malas nak kaya cepat..hahahaha! sebab tau dia pun tak ada duit kalau nak bayar saman aku ni..huahuahua! bukti??ala..ade dalam laptop aku la..husband aii pegang..huhhu!!

haa!! tgk..bile aku marah..mood makan tu automatik timbul..




cantikkan diri selepas makan..itu wajib ok..huhu!

ok kita lupakan dia...hahahaha! huish dah lama tak tulis benda2 tak baik macam ni...hahahaha!
jangan la paksa aii tulis, aii tak suka la...astagfirullah,diana sila mengucap, biar orang buat kita ye, kita jangan dendam2, tak baik kan, tuhan marah, biasalah manusia mana tak buat silap, kan? semua orang pernah buat salah dalam hidup,betol??

aku harap kau bahagia di sana, dan jangan mengganggu aku di sini..nak cantik boleh? tapi tak payah la melampau2 mengejarnya, sebab cantik perempuan bukan sampai ke tua, hati dan perangai yang cun baru boleh kekal, kalau muka cun masa muda2, dah tua ada pulak macam britney? tak ada pun....

0 comments: