Sunday, November 18, 2012

kes mengidam

Posted by mrs yaya at Sunday, November 18, 2012
petang  itu,mama ada cakap nak pergi tutti fruiti..dalam pukul6 macam tu la..tengah borak-borak dengan nenek,mama kat bawah,aku baru ingat yang malam ada aim..so aku ingat tak jadi la pergi..

malam tu macam biasa la,aku orang mula-mula duduk depan tv dan pegang rimut tv kuat-kuat..apakah ini?konon-konon taknak bagi orang lain tukar channel la..konon lah kan..padahal semua nak tengok aim..mama macam biasa,2 in 1..tengok aim sambil gosok baju..suri rumah tangga macam itu la..aim tak mengecewakan lah tetapiii...haa..hahahah!! ada 1 lagu ini..macam kelaut je..sedih aku dengar..*nangis lap air mata..* tukar kelangit ----> kelaut?boleh?

habis aim,jam dah pukul pukul11lebih..abah tetiba ajak keluar pergi tutti frutti..haa?kelam kabut lah semua..aku?takyah nak cerita la..pakai seluar tidur je kot..hahahah! sampai je kat tutti frutti,10minit lagi kedai nak tutup..diaorang kan tutup pukul12..yang sedihnya,staf-staf diaorang dah tutup separuh kedai itu..aku dah nangis dalam hati time itu..

abah buka cermin kereta,sambil jerit....

abah : nak tutup dah ker? *buat-buat tanya..mesti menyampah kan dalam hati diaorang
en staf : haah..dah nak tutup dah
abah : ni ada orang mengidam ni..kesian pula tengok
en staf : oh yeker??kalau dah mengidam itu,mari la..
aku +mama : hahahahahahah!!!!!

aku dah mula cek perot..hahah! dammm!! masuk dalam itu,diaorang tanya yang mana mengidam..banyak yang pandang aku..memang kurang ajor.. 
yang penuh itu,ofoz lah aku..yang paling mahal pun,aku juga..:p yang nampak buah strawberry itu abah punya dan yang satu lagi itu mama punya..aku amik jellybear dia sangat la banyak..suka sumbat dalam mulut banyak-banyak.rasa macam nyuk-nyuk dengan nikmat..heaven sangat..

tak sempat sampai rumah,dah habis..rasa macam tak cukup..apa agaknya perasaan orang yang belanje?hhahah! sampai rumah,kami lepak-lepak kat luar dulu..apa kata orang,amik angin di kala malam..cewah!!lempang!

tetiba aje,aku ada dengar sumting..oke abaikan..abah pergi jengguk kat pagar.aku dah stanby kat pintu..hehehe! abah cakap dia ada nampak cahaya putih..saja la tu nak takut-takutkan aku..kan kan kan..hahahah!! bila abah terjah je,perghhh!! dah la aku taknak cerita..hahahahah!!!!

motip? lantak lah...

agak-agak sempat besar tak?tak sabar nak letak hadiah..










0 comments on "kes mengidam"

Post a Comment

Sunday, November 18, 2012

kes mengidam

petang  itu,mama ada cakap nak pergi tutti fruiti..dalam pukul6 macam tu la..tengah borak-borak dengan nenek,mama kat bawah,aku baru ingat yang malam ada aim..so aku ingat tak jadi la pergi..

malam tu macam biasa la,aku orang mula-mula duduk depan tv dan pegang rimut tv kuat-kuat..apakah ini?konon-konon taknak bagi orang lain tukar channel la..konon lah kan..padahal semua nak tengok aim..mama macam biasa,2 in 1..tengok aim sambil gosok baju..suri rumah tangga macam itu la..aim tak mengecewakan lah tetapiii...haa..hahahah!! ada 1 lagu ini..macam kelaut je..sedih aku dengar..*nangis lap air mata..* tukar kelangit ----> kelaut?boleh?

habis aim,jam dah pukul pukul11lebih..abah tetiba ajak keluar pergi tutti frutti..haa?kelam kabut lah semua..aku?takyah nak cerita la..pakai seluar tidur je kot..hahahah! sampai je kat tutti frutti,10minit lagi kedai nak tutup..diaorang kan tutup pukul12..yang sedihnya,staf-staf diaorang dah tutup separuh kedai itu..aku dah nangis dalam hati time itu..

abah buka cermin kereta,sambil jerit....

abah : nak tutup dah ker? *buat-buat tanya..mesti menyampah kan dalam hati diaorang
en staf : haah..dah nak tutup dah
abah : ni ada orang mengidam ni..kesian pula tengok
en staf : oh yeker??kalau dah mengidam itu,mari la..
aku +mama : hahahahahahah!!!!!

aku dah mula cek perot..hahah! dammm!! masuk dalam itu,diaorang tanya yang mana mengidam..banyak yang pandang aku..memang kurang ajor.. 
yang penuh itu,ofoz lah aku..yang paling mahal pun,aku juga..:p yang nampak buah strawberry itu abah punya dan yang satu lagi itu mama punya..aku amik jellybear dia sangat la banyak..suka sumbat dalam mulut banyak-banyak.rasa macam nyuk-nyuk dengan nikmat..heaven sangat..

tak sempat sampai rumah,dah habis..rasa macam tak cukup..apa agaknya perasaan orang yang belanje?hhahah! sampai rumah,kami lepak-lepak kat luar dulu..apa kata orang,amik angin di kala malam..cewah!!lempang!

tetiba aje,aku ada dengar sumting..oke abaikan..abah pergi jengguk kat pagar.aku dah stanby kat pintu..hehehe! abah cakap dia ada nampak cahaya putih..saja la tu nak takut-takutkan aku..kan kan kan..hahahah!! bila abah terjah je,perghhh!! dah la aku taknak cerita..hahahahah!!!!

motip? lantak lah...

agak-agak sempat besar tak?tak sabar nak letak hadiah..










0 comments: