Sunday, July 10, 2011

feeling sendiri...terima kasih...

Posted by mrs yaya at Sunday, July 10, 2011
dapat memahami tajuk itu....??? tak paham...meh aku fahamkan...


model giant tak terlatih..


nama saya nurdiyana,umur 23 tahun...


ini bukan anak-anak saya,ini anak pn zuraidah...



selalu kan bila orang jumpa aku kat luar kan..mesti orang kata..eh kat blog nampak lain, kat luar nampak lain, dalam hati aku mesti dia nak kata kat luar hodoh sangat..oh tidak..hahahaha! korang2 yang tak pernah tengok aku..sila jangan mengharap muka aku sama di luar sana ye..muka aku ni tak cun, mekap je lebih...emosi dowh..hahahaha! fine fine...

0 comments on "feeling sendiri...terima kasih..."

Post a Comment

Sunday, July 10, 2011

feeling sendiri...terima kasih...

dapat memahami tajuk itu....??? tak paham...meh aku fahamkan...


model giant tak terlatih..


nama saya nurdiyana,umur 23 tahun...


ini bukan anak-anak saya,ini anak pn zuraidah...



selalu kan bila orang jumpa aku kat luar kan..mesti orang kata..eh kat blog nampak lain, kat luar nampak lain, dalam hati aku mesti dia nak kata kat luar hodoh sangat..oh tidak..hahahaha! korang2 yang tak pernah tengok aku..sila jangan mengharap muka aku sama di luar sana ye..muka aku ni tak cun, mekap je lebih...emosi dowh..hahahaha! fine fine...

0 comments: