Friday, July 22, 2011

Friday was so entah apa2..

Posted by mrs yaya at Friday, July 22, 2011
Friday aku adalah memang panas hati, serius beb tersangatlah panasnya hatiku ini dengan perangai segelintir masyarakat yang so sober...aku pun tak tau apa maksud sober tu tapi aku selalu tengok orang tulis sober sober so aku anggap sober tu macam 'wa t daf ak' ish ish ish, langsung tak semanis kurma...tapi tak apa, tak payah nak meratapi sangat dengan perasaan sober itu...huhu!

Aku ni dah 3hari lengoh2 badan, selalu sakit perot dan malas jumpa doktor sebab, dah memang malas..tak perlu la nak ada sebab kan..lagi pun tak berapa kuasa nak tatap muka doktor,takut doktor terpikat je susah nak jawab.. (hinssss) so dengan kepandaian aku telah membeli panadol actifast...

disebabkan sakit dan tak ada orang nak ambil kisah...mata mengantuk...maybe sebab bengang punya pasal tambah lagi dengan kepenatan..so before tidur sikat rambut...


rambut ku sudah panjang..bagus betul...tapi aku nak dia panjang lagi banyak-banyak...sebab kalau panjang banyak baru la aku rasa cantik, aku rasaaaa je la..haha!


bila kat rumah, memang aku selalu macam ni je, terus jadi halimah jendul, jendul pun jendul lah...
okey, entah apa-apa kan? hahaha! okey ini memang entry berkonsepkan entah apa-apa..bye!

0 comments on "Friday was so entah apa2.."

Post a Comment

Friday, July 22, 2011

Friday was so entah apa2..

Friday aku adalah memang panas hati, serius beb tersangatlah panasnya hatiku ini dengan perangai segelintir masyarakat yang so sober...aku pun tak tau apa maksud sober tu tapi aku selalu tengok orang tulis sober sober so aku anggap sober tu macam 'wa t daf ak' ish ish ish, langsung tak semanis kurma...tapi tak apa, tak payah nak meratapi sangat dengan perasaan sober itu...huhu!

Aku ni dah 3hari lengoh2 badan, selalu sakit perot dan malas jumpa doktor sebab, dah memang malas..tak perlu la nak ada sebab kan..lagi pun tak berapa kuasa nak tatap muka doktor,takut doktor terpikat je susah nak jawab.. (hinssss) so dengan kepandaian aku telah membeli panadol actifast...

disebabkan sakit dan tak ada orang nak ambil kisah...mata mengantuk...maybe sebab bengang punya pasal tambah lagi dengan kepenatan..so before tidur sikat rambut...


rambut ku sudah panjang..bagus betul...tapi aku nak dia panjang lagi banyak-banyak...sebab kalau panjang banyak baru la aku rasa cantik, aku rasaaaa je la..haha!


bila kat rumah, memang aku selalu macam ni je, terus jadi halimah jendul, jendul pun jendul lah...
okey, entah apa-apa kan? hahaha! okey ini memang entry berkonsepkan entah apa-apa..bye!

0 comments: