Monday, July 25, 2011

Gambar Lapuk

Posted by mrs yaya at Monday, July 25, 2011
bila tengok wajah dulu kala memang ngeri sangat kan??????

ada orang yang suka tengok gambar lama2 sebab dulu2 dia cun...
ada orang tak suka tengok gambar lama sebab dulu2 dia tak cun, wah sekarang macam cun sangat la pulak kan..huhu!

aku? dulu ke sekarang ke aku terima je...huhu!
umur awal 19, kalau tak silap...memang ngeri, tak paham la kenapa masa ni ada boifren??? boifren aku masa tu rabun kot, huhu!
jangan salahkan kalau aku gedik! sebab ni semua faktor keturunan...tapi gemok tu bukan la faktor keturunan, itu faktor hormon tak stabil, dan dan salahkan hormon, padahal nafsu makan macam syaitan... :P

masa ni berat aku 55kg, macam gajah....memalukan kaum...
sekarang berat badan 49kg, apa rahsia??? hahahaha! geli nak pengsan bila orang tanya apa rahsia...helo? rahsia kan..mana boleh bagitau , aku pun tak tau kenapa boleh turun berat badan, maybe sebab penat kerja la kot .. aku turun berat pun tak ada la lidi sangat okey, ada lagi lemak2 tersayang , aku pun tak suka kurus sangat, nampak tak normal, macam tisu terbang...


berat badan korang ideal tak???? tau macam mana kira???

berat (kg) bahagi dengan tinggi (meter) kuasa dua.. ok??

contoh aku punya,

49kg bahagi (1.6 x 1.6) = 19.14
so korang kat bahagian mana????

0 comments on "Gambar Lapuk"

Post a Comment

Monday, July 25, 2011

Gambar Lapuk

bila tengok wajah dulu kala memang ngeri sangat kan??????

ada orang yang suka tengok gambar lama2 sebab dulu2 dia cun...
ada orang tak suka tengok gambar lama sebab dulu2 dia tak cun, wah sekarang macam cun sangat la pulak kan..huhu!

aku? dulu ke sekarang ke aku terima je...huhu!
umur awal 19, kalau tak silap...memang ngeri, tak paham la kenapa masa ni ada boifren??? boifren aku masa tu rabun kot, huhu!
jangan salahkan kalau aku gedik! sebab ni semua faktor keturunan...tapi gemok tu bukan la faktor keturunan, itu faktor hormon tak stabil, dan dan salahkan hormon, padahal nafsu makan macam syaitan... :P

masa ni berat aku 55kg, macam gajah....memalukan kaum...
sekarang berat badan 49kg, apa rahsia??? hahahaha! geli nak pengsan bila orang tanya apa rahsia...helo? rahsia kan..mana boleh bagitau , aku pun tak tau kenapa boleh turun berat badan, maybe sebab penat kerja la kot .. aku turun berat pun tak ada la lidi sangat okey, ada lagi lemak2 tersayang , aku pun tak suka kurus sangat, nampak tak normal, macam tisu terbang...


berat badan korang ideal tak???? tau macam mana kira???

berat (kg) bahagi dengan tinggi (meter) kuasa dua.. ok??

contoh aku punya,

49kg bahagi (1.6 x 1.6) = 19.14
so korang kat bahagian mana????

0 comments: