Friday, July 29, 2011

saya tengah

Posted by mrs yaya at Friday, July 29, 2011

bengang!!!wahaha!!! memang wa daf la..sampai kereta pun tuju kat ko haa...isk2...selalu berperangai macam ini..astafiruallah al azim...cool2..huhu!!

aku bukan apa lah kan..benganag,panas sangat2...dah la letih...ada yang push2 aku..ada pula yang saja sakitkan hati kecil aku ini..yang paling sakit,permainkan perasaan aku...aku pun tak tahu la kan apa salah aku sampai orang buat camni..haa..tengah sedit ini..jaga ko..huhu!!!

apa-apa pun,aku redha je lakan..nak buat macam mana..hati orang,kita tidak boleh ubah...nak nasihat,awak dah besar panjang...awak ada otak yang boleh berfikir..so,saya berserah pada tuhan yang membalasnya..biasa doa orang teraniaya ini,dimakbulkan..wah!! macam betol2 dianiaya ini..hahah!!! pape pun..kite enjoy!!! haishh!!!huhuh!

0 comments on "saya tengah"

Post a Comment

Friday, July 29, 2011

saya tengah


bengang!!!wahaha!!! memang wa daf la..sampai kereta pun tuju kat ko haa...isk2...selalu berperangai macam ini..astafiruallah al azim...cool2..huhu!!

aku bukan apa lah kan..benganag,panas sangat2...dah la letih...ada yang push2 aku..ada pula yang saja sakitkan hati kecil aku ini..yang paling sakit,permainkan perasaan aku...aku pun tak tahu la kan apa salah aku sampai orang buat camni..haa..tengah sedit ini..jaga ko..huhu!!!

apa-apa pun,aku redha je lakan..nak buat macam mana..hati orang,kita tidak boleh ubah...nak nasihat,awak dah besar panjang...awak ada otak yang boleh berfikir..so,saya berserah pada tuhan yang membalasnya..biasa doa orang teraniaya ini,dimakbulkan..wah!! macam betol2 dianiaya ini..hahah!!! pape pun..kite enjoy!!! haishh!!!huhuh!

0 comments: